Supervise and support all activities of Planning Department.
- All logistics cost (warehouse, transportation, delivery, import export…) data summarization and
analyze. Report to GD and Client.
- Logistics Customer service (be a contact window between operation department and Client), solve
the demand from Client or transfer and corporate with operation Dept. to meet the satisfaction of
Client.
- Support all the operation (preparing SOP, Manual, procurement for warehouse, looking for buffer
warehouse when have demand...)
- PIC of Sales Profit and Forecast.
- Coordinate with Sales Department to launch new business as requires.
- PIC of dealing and making contract agreement with Client and Supplier.
- Other tasks assigned by General Manager and General Director.
- Report to General Manager and General Director.
- Support, develop, training and manage 2 senior staffs.
[HCM/ Upto 1000$] Customer Service Manager (Ngành Logistics)
Ngày đăng: 26/02/2021
Công việc hết hạn nộp hồ sơ
Job code: JHC0025583
Tóm tắt công việc
Mức lương
Địa điểm
- Hồ Chí Minh
Cấp độ
Trưởng phòng
Ngành nghề
Giao thông, Vận tải & Phân phối - Vận tải hàng hóa
Mô tả công việc
Yêu cầu công việc
- Tuổi từ 35 – 40 là ưu tiên.
- Kinh nghiệm logistics khoảng 10 năm trở lên.
- Tiếng Anh giao tiếp tốt.
*Phúc lợi:
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện.
- Xét tăng lương và thăng chức hàng năm.
- Bonus, thưởng hấp dẫn.
- Du lịch công ty hàng năm.
- Chăm sóc sức khoẻ.
- Chế độ bảo hiểm đầy đủ.